FISELE DE INSCRIERE PENTRU ANUL UNIVERSITAR 2011/2012 se depun personal la secretariatul Facultatii in luna septembrie
1.
Selectati
sectiunea "PLANURI DE ÎNVATAMANT".
2.
Selectati
perioada 2009 - 2012 pentru anul al III-lea, 2010
- 2013 pentru anul al II-lea.
3.
Alegeți
"LICENTA" si apoi specializarea, anul de
studiu si semestrul pentru care faceti înscrierea
(sunt 10 tipuri de planuri de învătământ: ROMÂNĂ A
- LIMBÃ MODERNÃ B, ROMÂNÃ
A - LITERATURÃ COMPARATÃ B, LIMBÃ
MODERNÃ A - LIMBĂ MODERNÃ B, LIMBÃ
MODERNÃ A - ROMÂNĂ B, LIMBÃ MODERNÃ
A - LITERATURA COMPARATÃ B, FILOLOGIE CLASICĂ
- LIMBÃ MODERNÃ B, LITERATURĂ COMPARATĂ
A - LIMBÃ MODERNÃ B, STUDII AMERICANE,
JURNALISM, LIMBI MODERNE APLICATE-TRADUCERE SI INTERPRETARE)
4.
Completati
fisa de înscriere - (nu copiati "Limba
A" sau "Limba B", ci precizati concret engleză, germană
etc., după caz)
5.
Adăugati
disciplinele facultative pe care doriti să le urmati
6.
Adăugați
restantele pe care doriti să le sustineti în sesiunea
aferenta semestrului I
7.
Completarea
codurilor disciplinelor si a titularilor de curs nu
este obligatorie; fisele se pot lista si apoi se pot
completa de mână, continutul este important!
MODEL
FISA INSCRIERE (fisier Microsoft WORD) - descarca.
Studenți - eSIMS
Începând cu anul universitar 2007-2008, eSIMS este noua aplicație în care studenții își pot vizualiza informațiile personale și despre școlaritate și se folosește accesând adresa: http://simsweb.uaic.ro/
Crearea contului
Studenții își creează singuri contul de utilizator folosind: NUMĂRUL MATRICOL - alegând LOGIN (dreapta sus) și apoi - CREARE CONT NOU (jos, sub butonul Log in)!
Indicații de înregistrare
Pentru a vă înregistra cu succes trebuie să fiți atenți la datele introduse, urmând întocmai pașii specificați!
- LOGIN NAME se va completa obligatoriu cu numărul matricol (din carnetul de student)
- PAROLA trebuie să conțină cel puțin 7 caractere, dintre care cel puțin unul non-alfanumeric (de exemplu #, $, % etc.), deci cel puțin un caracter trebuie să nu fie literă sau cifră). De asemenea, fiți atenți să nu o uitați!
- Atenție la introducerea adresei de e-mail! Aceasta trebuie să fie validă și operațională, pentru că veți primi pe adresa specificată un mesaj pentru confirmare!
- Întrebarea de securitate și răspunsul de securitate trebuie să conțină cel mult 20 de caractere: a-z, A-Z, -, .,? De asemenea, fiți atenți să nu le uitați, pentru că vă vor fi de folos în caz că uitați parola și solicitați să o aflați! Alegeți întrebări și răspunsuri care să nu fie evidente pentru orice persoană (de exemplu: cum ma numesc? Maria sau care e anul nasterii? 1980 etc.), ci întrebări ale căror răspunsuri să fie foarte puțin probabil să le cunoască și altcineva După creare, citiți-vă poșta, confirmați și apoi reveniți la Login!
- În funcție de corectitudinea acestor date vei avea sau nu acces la datele personale!
- Pentru vizualizarea datelor, accesează pagina "Studenți" - iar apoi link-ul "Note, taxe".
- La părăsirea aplicației apasă butonul Logout. În caz contrar, există riscul ca datele personale să fie vizualizate și de alți colegi.
Probleme legate de logare și de administrare a contului
- Pentru probleme legate de logare și de administrare a contului vă rugăm să vă adresați Departamentului de Statistică și Informatizare, al cărui sediu se află în spatele corpului B al universității (accesul se realizează prin holul central al corpului B) la:
- telefon 0232-201595 sau
- email: liviu.lupu@uaic.ro (Liviu Lupu - administratorul aplicației) sau stefc@uaic.ro (Cristina Ștefanache - managerul aplicației).
- Fiecare student are obligația de a-și verifica notele și situația plății taxelor de școlarizare în acest program de pe internet, deoarece cu acest program se încheie mediile și se fac toate ierarhizările pentru: redistribuirea locurilor de la buget/taxă; cazare; burse; specializarea complementară etc.
- În cazul în care sesizați greșeli privind situația școlară trebuie să aduceți imediat la cunoștință secretariatului.